Skab fantastiske e-mails på tværs af platforme
Automatiske e-mail markedsføring er vejen til dine nyhedsbreves succes
Automatisk e-mail markedsføring giver loyalitet og tilfredse kunder
Automatisk e-mail markedsføring med vores kerneværktøjer lead scoring, lead tracking og marketing automation giver dig overblikket over, hvad dine leads vil have, og hvornår de vil have det. Resultatet er tilfredse og loyale kunder, som har tillid til din virksomhed og som oplever relevant og personaliseret markedsføring.
De informationer, LeadScoreApp opsamler gennem lead tracking og lead scoring bruges til at segmentere og profilere dine leads, så marketing automation systemet ganske automatisk kan identificere, hvilke leads der har brug for hvilket indhold og på hvilket tidspunkt.
Automatisk e-mail markedsføring giver en bedre brugeroplevelse, større åbningsrate, flere kliks og langt flere konverteringer!
Segmenter
Brug digitale fodaftryk til at lave en realtid segmentering efter interesser
Personaliser
Brug data til at persionaliser email med målrettet indhold og call-to-actions
Automatiser
Send det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt til den rigtige modtager
Automatisk e-mail markedsføring

Customer Journey
Med et overblik over, hvor dine leads befinder sig på deres kunderejse, bliver du i stand til at tilpasse din markedsføring til dine kunders ønsker og interesser.

E-mail Automation
Send værdiskabende mails helt automatisk med indhold, der baserer sig på de produkter og ydelser, dit lead har udvist interesse for på din hjemmeside.

Segmentering
Med LeadScoreApp er det slut med at markedsføre upersonligt og irrelevant indhold til de leads. Lav dynamisk segmentering, på baggrund af adfærden på hjemmesiden.

Plug and play
Det tager kun få minutter at koble dit nyhedsbrev til LeadScoreApp.
Markedsføring efter customer journey
Opsæt de faser, som dine kunder går igennem i en købsprocess. På den måde kan du se, hvor mange kunder, der befinder sig i de enkelte faser, og du kan oprette målrettede e-mails, der sendes automatisk, når en kunde går i stå i en fase.


Markedsføring efter interesser
Alt hvad dine leads foretager sig på din hjemmeside, er med til at fortælle, hvad de interesserer for. Her kan du benytte vores interesseprofiler til at segmentere og automatisere målrettede e-mails mod netop den interesse, som et lead scorer højest på.
Markedsføring efter adfærd
Følg dine leads’ adfærd på hjemmesiden. Se hvilke sider de kigger på, og hvor ofte de besøger din hjemmeside. Opret målrettede e-mails efter de købssignaler, der efterlades på hjemmesiden og lad LeadScoreApp automatisk prioritere og sende de bedste e-mails.


Brug lead scoring til at lukke salget
Brug vores lead scoring-funktion til at få overblik over, hvilke af dine leads, der er mest købeklare. Ud fra dette kan du opsætte din automatiske e-mail marketing og sørge for at lukke salget med perfekt timede e-mails eller oprette opgaver til salgsafdelingen.

LeadScoreApp: En smartere måde at lave automatisk e-mail markedsføring
Skab endnu mere værdi med dine nyhedsbreve, ved at sende dem på baggrund af leadets adfærd, købsparathed og interesser. LeadScoreApps, sender automatisk e-mails på baggrund af triggers, der hele tiden tjekker om mail-indholdet passer til leadet.
- Send personligt indhold til tusindvis af modtagere
- Lad nyhedsbreve sende sig selv og spar tid
- Få bedre kundeloyalitet gennem personlig værdiskabelse
- Se effektiviteten af dine nyhedsbreve og optimer løbende
Leadgenererings Blog
Formålet med nyhedsbrevet er at bygge relationer med brugerne, lede trafik til hjemmesiden og skabe salg. Lær hvordan du laver målrettede nyhedsbreve.
Med Lead Scoring til MailChimp er det nu muligt for dig, at sende automatiske e-mails, til den rigtige modtager, på det helt rigtige tidspunkt.
Der er mange faktorer, der spiller ind, når vi skal tage beslutninger, også når det gælder, hvorvidt vi vil klikke på et call-to-action.